CONFERENCIA | HITZALDIA. Henry Laurens: «Europa y el mundo islámico (L’Europe et le monde islamique)»

PHO3ee3e9f2-067f-11e3-82c9-1ce92a98b15e-805x453Henry Laurens es un historiador francés y autor de libros de referencia sobre el mundo árabe y musulmán. Ejerce como profesor titular en el Collège de France de París, en la cátedra de Historia Contemporánea del mundo árabe. Se ha especializado en diferentes áreas de investigación: los contactos en el siglo XIX entre Europa y el Imperio Otomano, las relaciones Franco-Arábicas, la política de Medio-Oriente, el pensamiento europeo en el siglo XVIII y XIX y la Historia de la Palestina moderna entre 1799 y 1982. Desde 1999 ha trabajado en el Consejo Administrativo Oriental de Archivología en El Cairo. En 2004, se convierte en un miembro del Gran Consejo del Instituto del Mundo Árabe (CIM). También es miembro del equipo editorial del periódico Maghreb-Machrek.

Henry Laurens frantziar historialari eta mundu arabiar eta musulmanari buruzko liburuen autorea da. Pariseko Collège de France-ko irakasle titularra da, Mundu arabiarrari buruzko Historia Garaikideko katedran. Hainbat ikerrarlotan espezializatu da: Europaren eta Otomandar Inperioaren arteko harremanak XIX. mendean, Frantzia eta Arabiaren arteko harremanak, Ekialde Hurbileko politika, europar pentsamendua XVIII. eta XIX. mendeetan, Palestina modernoaren historia 1799tik 1982ra. 1999tik, Ekialdeko Artxibologiaren Administrazio Kontseiluan lan egin du, Kairon. 2004an, Mundu Arabiarraren Institutuko Kontseilu Nagusiko kide bihurtu zen. Maghreb-Machrek egunkariaren talde editorialeko kide ere bada.

Se ofrecerá TRADUCCIÓN SIMULTÁNEA
ALDIBEREKO ITZULPENA eskainiko da

Día | Eguna: 15/03/2016
 Hora | Ordua: 19:00
 Lugar | Lekua: Sala Ellacuria | Ellacuria Aretoa
 Dirección | Helbidea: Biblioteca de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko Liburutegia (Bilbo). Ver mapa | Mapa ikusi
 Inscripción| Izen-ematea*Rellenar formulario | Formularioa
*Aforo limitado. Es imprescindible inscribirse para poder asistir al acto.
Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.
 Contacto | Harremanetarako: 94 413 90 20
Evento organizado en el marco de la Temporada cultural francesa 2016 del Institut français de España “Odiseas Contemporáneas” / Ekitaldia Espainiako Institut français-en 2016ko Kultura Denboraldi Frantsesaren “Odisea Garaikideak” izeneko ekitaldien artean antolatu da.