Urumeako 5 Miliak

Maiatzak 20 Igandea

Deustuko Unibertsitateak babestutako eta Trotamillas Companyk antolatutako lasterketa.

Ez direnez 8 kilometro baino gehiago, nahi duen edozeinek parte hartu dezake.

Izen emateko orduan, Deustuko ikasleak beherapena izango dute. Gainera, Deustukoentzat sailkapen berezia egingo da eta modalitate bakoitzeko irabazleek Tableta izango dute saritzat.

Deskantsatzeko eta liburuetatik irteteko aukera aparta da. Animatu zaitez!

Izen-emate epea maiatzak 18an, ostiralean amaitzen da.

Lasterketaren inguruko informazio guztia HEMEN.

Facebookeko orrialdea Urumeako 5 Milen inguruan.

Gai baten inguruan zerbait gehiago jakin nahi izanez gero, etorri zaitez Deusto Campus Kirolak-era edo idatz ezazu deportes.ss@deusto.es -era.

Maiatza 21, igandea 2017

Lasterketaren laburpena

Beste behin lasterketa arrakastatsua izan zen parte hartzearen aldetik, gainera, bai korrikalariek, bai ikusleek eguraldia lagun izan zuten lasterketan zehar eta kirolari eskainitako goiz batez gozatzeko aukera izan zuten.

Deustuko irabazleak hauek izan ziren: gizonezkotan, Javier Alvarez eta emakumezkotan, beste behin, Donostiako campuseko dekanorde eta irakasle Alazne Mujika. Gainera, sailkapen orokorrean ere 3.postua lortu zuen.

Lasterketa gure Deustuko unibertsitateak babestutakoa da eta Trotamillas Company-k antolatzen du.

Hemen ikus ditzakezue lasterketako argazkiak

IMGP0955