Urumeako 5 Miliak

2019

Deustuko Unibertsitateak patrozinaturiko eta Trotamillas Company elkarteak antolaturiko lasterketa.

Ez da 8km-ko luzeeratik pasatzen, beraz persona guztientzako posible da.

Deustuko ikasleok merkealdi berezi batekin kontatzen duzue izena ematerao garaian, doainik izango baita! Izena ematerako garaian 1€ ordaindu beharko duzue, ondoren Deusto Campus Kirolak-en itzuliko zaizuena parte hartzeagatik. Gainera, Deustuko ikasleen arteko Podiuma egingo da, Tablet batekin sarituko dena modalitate bakoitzean.

Deskonektatu eta liburuengandik urruntzeko aukera paregabea da. Animatu, zain gaituzu!

Izen emateko azken eguna maiatzaren 3an izango da, Ostirala.

Karrerako informazio guztia “HEMEN” AQUI

Facebook orrialdean,Urumeako 5 milak.

Karreraren inguruko edozein kontsultarik izanez gero, Deusto Campuseko kirol gunetik pasa zaitezkete edo deportes.ss@deusto.es helbidera idatzi.

Sailkapena

Hemen duzue Deustoko partaideen sailkapena:

Gizonezkoen sailkapena

1. 0:25:20 / Unai Ibarra Gallardo / Arrasate, Mondragón / 151
  2.  0:30:41 / Egoitz Eceiza Lizaso / Ibarra / 341
  3.  0:31:42 / Jon Olaizola Alberdi / Azpeitia / 338

Emakumezkoen Sailkapena

1. 0:28:37 / Nerea Murua Carrasco / Altzo / 427
  2. 0:29:30 / Olatz Zabala Dominguez / Irun / 177
  3. 0:37:45 / Nagore Azcargorta /Pasaia / 410

Unai Ibarra eta Nerea Muruak lehenengoak izan ziren ere sailkapen orokorrean. Zorionak!

Hemen dituzue argazkiak:

2018

Deustuko Unibertsitateak babestutako eta Trotamillas Companyk antolatutako lasterketa.

Ez direnez 8 kilometro baino gehiago, nahi duen edozeinek parte hartu dezake.

Izen emateko orduan, Deustuko ikasleak beherapena izango dute. Gainera, Deustukoentzat sailkapen berezia egingo da eta modalitate bakoitzeko irabazleek Tableta izango dute saritzat.

Deskantsatzeko eta liburuetatik irteteko aukera aparta da. Animatu zaitez!

Izen-emate epea maiatzak 18an, ostiralean amaitzen da.

Lasterketaren inguruko informazio guztia HEMEN.

Facebookeko orrialdea Urumeako 5 Milen inguruan.

Gai baten inguruan zerbait gehiago jakin nahi izanez gero, etorri zaitez Deusto Campus Kirolak-era edo idatz ezazu deportes.ss@deusto.es -era.

Lasterketaren laburpena

Beste behin lasterketa arrakastatsua izan zen parte hartzearen aldetik, gainera, bai korrikalariek, bai ikusleek eguraldia lagun izan zuten lasterketan zehar eta kirolari eskainitako goiz batez gozatzeko aukera izan zuten.

Deustuko irabazleak hauek izan ziren: gizonezkotan, Javier Alvarez eta emakumezkotan, beste behin, Donostiako campuseko dekanorde eta irakasle Alazne Mujika. Gainera, sailkapen orokorrean ere 3.postua lortu zuen.

Lasterketa gure Deustuko unibertsitateak babestutakoa da eta Trotamillas Company-k antolatzen du.

Hemen ikus ditzakezue lasterketako argazkiak

IMGP0955