PYCLAS Seminar Europar Batasuneko laguntza humanitarioari buruz Iune Baravalle nazioarteko aholkulariarekin

Otsailaren 26an SAPIA moduluak Iune Baravalle nazioarteko aholkulariarekin elkarrizketa antolatu zuen. Post hau gastelaniaz soilik dago irakurgai, barkatu eragozpenak.

PYCLAS Seminar-rek Europako politika publikoen kudeaketarekin eta kontrolarekin lotutako erakunde publiko eta pribatuetako profesionalekin elkarreragiteko aukera eskaintzen dute. Ikuspegi nahiko praktiko eta itxi batetik, gonbidatuak bere jarduera profesionala aurkezten du, eta nola barneratzen den Europar Batasuneko kudeaketa publikoan / kontrol publikoan. Gainera, ikasleekin orientazio eta aholku praktikoak partekatzen ditu bere esperientzian oinarrituta, hala nola bere karreran nagusitu diren balioak edo karrera profesionalean aurrera egiteko ezinbestekotzat jotzen dituen trebetasunak. PYCLAS mintegiaren diseinuak zure aukera profesionalen aukera zabaltzeko eta lan merkatuan dauden kudeaketa publikoko eta gizarte zibilaren antolatutako alderdiak sakontzeko aukera emango du, baina egungo unibertsitate curriculumak ez du behar bezala islatzen.
2018-2020 ikasturtean, Jean Monnet SAPIA moduluak hiru PYCLAS Mintegi antolatzen ditu ikastaro bakoitzeko, Europako Batzordearen eta Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko Erasmus + Programaren finantzaketari esker.

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Escudo Universidad de deusto