1 Reto, 4 meses, 6 Empresas, Entornos Reales… ¡Participa!

¿Te atraen los retos? ¿Te gustaría formar parte de un equipo de trabajo MULTIDISCIPLINAR? ¿Quieres poner en práctica tu conocimiento IDEANDO, CREANDO y APORTANDO SOLUCIONES a retos de EMPRESAS REALES?

¿Eres estudiante de último curso de grado, máster, o has finalizado tu titulación de Deusto en los últimos 3 años?

Participa en DEMOLA, un proyecto donde empresas y organizaciones de reconocido prestigio, de sectores tan diversos como las Telecomunicaciones, el Arte y el Diseño, Centros Tecnológicos, Ayuntamientos, te proponen retos permitiéndote poner en  práctica tus conocimientos e ideas en la vida real.

¿Cuándo? Jueves 16 de octubre, de 15:15 a 16:15 horas.

¿Dónde? Sala Garate. Universidad de Deusto, campus de Bilbao.

¡Inscríbete aquí!

Pon a prueba tu talento, date la posibilidad de trabajar en equipo: UN RETO, 4 MESES, 6 EMPRESAS, ENTORNOS REALES

Demola forma parte de una red internacional. Existen 9 nodos Demola distribuidos por Europa junto con sus Universidades y Empresas asociadas. Tienes la posibilidad de establecer conexiones a través de DEMOLA NETWORK.

Si estás interesado en participar de una experiencia, NUEVA, DIFERENTE Y RECONOCIDA que te acerque a la vida laboral real, y poner tus competencias a prueba ¡DEMOLA BASQUE COUNTRY es tu proyecto!

——————————————————————————————————-
Erronkak erakartzen zaituzte? Berritzailetzat jotzen duzu zure burua? MULTIDISPLINAn jarduten den LanTalde batean parte hartu naiko zenuke? Zure ezapen maila praktikan jarri nahi duzu PENTZATZEN, SORTZEN eta
IRTENBIDEAK ERAKARTZEN benetako eronkeei?

Masterreko edo 4. kurtsoko ikaslea zara? Azken 3 urtetan zure Deustuko ikasketak amaitu dituzu?

DEMOLAn, parte har ezazu, proiektu bat non ospe haundiko entrepresek eta erakundeek, hain sektore anitzetakoek: Telekomunikazioak, Arte eta Diseinua, GuneTeknologikoek, Udaletxeek, erronkak proposatzen dizute eta zure
ezagupenak eta burutapenak benetako bizitzan martxan jartzeko beta emango dizuten.

Noiz? Urriaren 16an, 15:15etatik 16:15etara.

Non? Garate Aretoan. Deustuko Unibertsitatea, Bilboko campusean.

Izena eman!

Jarri zure talentua frogan, taldean lan egiteko aukera eman zure buruari: ERRONKA BAT, 4 HILABETE, 6 ENTREPRESA, BENETAKO INGURUMENAK

DEMOLAk nazioarteko sare baten parte bat da. Europan zehar 9 gune DEMOLA existitzen dira, bere Unibertsitate eta elkartutako entrepresekin lotuta. DEMOLA NETWORK bitartez konexioak ezartzeko aukera daukazu.

Benetako bizitza laboralera hurbiltzen zaituen esperientzi berri batean, BERRIA, EZBERDINA, OSPE HAUNDIKOA; arte hartzean interesatuta baldin bazaude eta zure konpetentziak frogan jarri nahi baduzu DEMOLA BASQUE COUNTRY DA ZURE ERRONKA!!!