Noticias y Eventos

Nazioarteko II. Biltzarra. Emakumeak Ahalduntzea, Gizartean Esku hartzeko Estrategia Gisa

2013ko abenduaren 11n, 12an eta 13anNazioarteko II. Biltzarra izango da, Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Gizarte Laneko eta Soziologiako Sailak antolatuta.

Biltzarreko gai nagusia hauxe izango da: emakumeak ahalduntzea, gizartean esku hartzeko estrategia gisa. Helburu orokorra da emakumeen ahalduntzeari (banakakoa, taldekoa edo komunitatekoa) lotutako jakintzak eta esperientziak partekatzeko espazioa sortzea, beren arteko aniztasuna, testuinguruak eta egoerak kontuan hartuta.

Biltzar hau unibertsitateko irakasle, ikertzaile eta ikasleei zuzenduta dago, bai eta elkarte mugimenduari eta gizartean esku hartzeko eta/edo emakume eta gizonen arteko berdintasunaren sustapenerako lanean ari diren tokiko, estatuko eta nazioarteko erakunde publiko eta pribatuetako profesionalei ere.

Izena emateko epea ireki da, 2013ko abenduaren 5era arte. Esteka honetan, Biltzarrari buruzko informazio guztia duzu.

Izena emateko inprimakia

Noiz? 2013ko abenduak 11, 12 eta 13.

Non? Deustuko Unibertsitateko Entzungela (Bilboko campusa).