Ikerketa lerroak

Ikerketa taldearen interes zientifikoa ikaskuntza eta irakaskuntzaren hobekuntzan zentratzen da. Espezifikoki jorratzen diren bi ikerketa-lerroak honakoak dira: hezkuntza errealitatearekin lotutako praktikak eta eremu politikarekin lotutakoak bestetik.

  1. Garapenean eta ikaskuntzan arrakasta sustatzen dituzten hezkuntza prozesuak: elkarrekintzan oinarritutako inguru dialogikoak, metodologia aktiboak, konpetentziak, irakasleriaren formakuntza eta garapen profesionala.

Pertsona guztien arrakasta akademikoa lortzeko laguntzen duten irakaskuntza prozesuak ikertzen dira; hala nola, ingurumen interaktiboak, mintzamena, elkarlaguntza/kooperazioa eta konpetentzian oinarrituriko ikasketa. Irakaskuntza prozesu hauek burutzeko, irakaslea funtsezkoa da. Horregatik, hezkuntza hobekuntza sustatuko duen ebidentzia zientifikoetan oinarritzen den irakasleriaren formakuntza aztertzen da.

  1. Ikuspegi historiko eta teorikorik azterturiko hezkuntza-gertaerak: politika, berrikuntza eta hezkuntza instituzioetako kudeaketa ereduak. 

Hezkuntza errealitatea ikuspegi historiko eta teorikotik ikertzen da egungo hezkuntza sistema eta politikak aztertzeko, betiere hobekuntza helburu izanik.

Escudo Universidad de deusto