Prestakuntza: Deusto Alumniren oinarri den laugarren zutabea

Gorago aipatu ditugu Deusto Alumniren oinarri diren hiru zutabe: Enplegua, Networking-a eta Gizarte proiektuak. Orain Prestakuntzako jarduera, gure laugarren zutabea, aipatu nahi dizuegu.

Prestakuntza akademikoa eta etengabeko prestakuntza funtsezkoak dira garapen pertsonal eta profesionalerako. Deustuko Unibertsitateak arlo horretan duen esperientzia zabalari esker, Deusto Alumnin abantaila batzuk eskaini nahi dizkizugu, prestakuntza aukera batzuetara sartzeko modua emanez, bai zeure klubari dagozkion arloetan eta bai beste eduki batzuetan.

Hemen duzue gure eskaintza:

Biak dira doakoak Alumnientzat.

Gainera, APDren bazkide global garenez, APDko (Asociación para el Progreso de la Dirección) ikastaro eta jardunaldietara joateko modua ere ematen dizuegu Estatu osoan. Argibide gehiago hemen ikus dezakezue: