ALUDen tresnen artean ikaskuntza egunerokoa dago. Izenak adierazten duen bezala, egunerokoak aukera ematen dio ikasleari ikasgaiaren barruan leku pertsonala izateko, eta nahi adina aldiz eguneratu ahal izango du. Irakasleak bakarrik kontsultatu dezake eremu hori, eta, egokia iruditzen bazaio, feedback bat… Continue Reading →
Jar gaitezen testuinguruan…Mariak aurrez aurreko modalitatean egindako ikasketak amaitu ditu eta online modalitateko master batean matrikulatzea erabaki du. Modalitate hau aukeratu izanaren arrazoi nagusia argi dago: bere erritmoan, nahi duenan egin dezakeela. Seihilekoa hasi aurreko egunetan, Maríak lehen irakasgaietako irakasleen… Continue Reading →
Digitalak garen arren, une presentzialak ere gustatzen zaizkigu, ikaskideekin elkartzea eta gai baten inguruan hitz egitea, kafea partekatzea eta gure ikasgaietan, prestakuntzetan eta abarretan bizi izandako esperientziei buruz lasai-lasai hitz egitea. Ikasturte honetan, Deustu Online Unitatetik, egoerara egokitu behar izan… Continue Reading →
Bazenekien atzo Jabetza Intelektualaren Nazioarteko Eguna izan zela? Apirilaren 26an ospatzen da 2000. urtetik. Batzuetan, ezjakintasunagatik, hirugarrenen materialak erabiltzen ditugu baimenik gabe, jabetza intelektuala errespetatu gabe. Autore-eskubideak dituzten bideoak eta irudiak deskargatzen ditugu, edo liburu bateko kapituluak eskaneatzen ditugu gero… Continue Reading →
En una era de distracciones constantes en forma de teléfonos portátiles, reproductores de cd, computadoras y televisores, incluso para niños pequeños, no es sorprendente descubrir que muchos estudiantes no han aprendido a autorregular muy bien sus estudios académicos. (Zimmerman,2002) Zimmermanen… Continue Reading →
© 2022 Aprender para enseñar — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑