Badakizu zer den neurohezuntza? Baliteke azkenaldian hitz hau behin baino gehiagotan entzun edo irakurri izana, izan ere neurohezkuntzak gero eta presentzia handiagoa duen diziplina bat da. Neurozientzia, pedagogia eta psikologia integratzen ditu. Nola ikasten dugun ulertzen laguntzen digu eta ikaskuntza-irakaskuntza… Continue Reading →
Nire material didaktikoa sortzerako orduan, gaia argitzeko argazkiak erabili ditzaket? Eta YouTube-ko bideoen estekak? Igo dezaket plataformara (Alud, Moodle …) autorea naizen liburu edo artikulu baten zati bat? Eta horien autorea ez banaiz? Seguraski, behin baino gehiagotan antzeko zalantzak izan… Continue Reading →
Badakigu elkarrekintza funtsezko elementu bat dela ikaskuntzan, horregatik gaur blog honetara ideiak adierazteko eta partekatzeko erraztasunak ematen dituzten erremintak eskainiko ditugu. Mural digital interaktiboen izenarekin elkartu ditugu, hauek espazio digitalak dira eta bertan ikasleak beste ikasle batzuekin bere ideiak, iritziak,… Continue Reading →
ALUD-en (Moodle) idazten dugunean, lehen begiratuan, sinplea dirudien testu-editore bat dugu, batez ere beste testu editore batzuekin alderatzen badugu (adibidez Word-ekin), hala ere, ALUD/Moodle-ren editoreak uste dugun baino aukera gehiago eskaintzen ditu. Adibidez, bazenekien idazteko leihoaren pantaila guztiz zabaldu daitekeela?… Continue Reading →
Pasa den astean Tecnológico de Monterrey unibertsitateak antolatutako Hezkuntza Berrikuntzari buruzko Nazioarteko Kongresuan parte hartzeko aukera izan genuen. Aurten CIIE (Congreso Internacional de Innovación Educativa-ren siglak gazteleraz) eta Berrikuntza Hezkuntza Nazioarteko Foroa batera ospatu dira, bertan mundu osoko 1.000 hezkuntza… Continue Reading →
© 2025 Aprender para enseñar — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑