Ikerketa taldearen interes zientifikoa ikaskuntza eta irakaskuntzaren hobekuntzan zentratzen da. Espezifikoki jorratzen diren bi ikerketa-lerroak honakoak dira: hezkuntza errealitatearekin lotutako praktikak eta eremu politikarekin lotutakoak bestetik.
- Garapenean eta ikaskuntzan arrakasta sustatzen dituzten hezkuntza prozesuak: elkarrekintzan oinarritutako inguru dialogikoak, metodologia aktiboak, konpetentziak, irakasleriaren formakuntza eta garapen profesionala.
Pertsona guztien arrakasta akademikoa lortzeko laguntzen duten irakaskuntza prozesuak ikertzen dira; hala nola, ingurumen interaktiboak, mintzamena, elkarlaguntza/kooperazioa eta konpetentzian oinarrituriko ikasketa. Irakaskuntza prozesu hauek burutzeko, irakaslea funtsezkoa da. Horregatik, hezkuntza hobekuntza sustatuko duen ebidentzia zientifikoetan oinarritzen den irakasleriaren formakuntza aztertzen da.
- Ikuspegi historiko eta teorikorik azterturiko hezkuntza-gertaerak: politika, berrikuntza eta hezkuntza instituzioetako kudeaketa ereduak.
Hezkuntza errealitatea ikuspegi historiko eta teorikotik ikertzen da egungo hezkuntza sistema eta politikak aztertzeko, betiere hobekuntza helburu izanik.