Gure bizitzan zehar, ikusiz, entzunez, sentituz eta emozionatuz ikasi dugu. Aurrez aurreko eskoletan aukera, adibide, antolaketa eta dinamika ugari barneratu eta esperimentatu ditugun ikastunak izan gara eta, gero, gure erreferentzia eta adibide bihurtu dira. Baina… bizi izan duzu halakorik bideokonferentzia… Continue Reading →
Bideokonferentziak garrantzi handiko espazioak dira prestakuntza prozesuetan, bai online irakaskuntzan, bai gaur egungo presentzialtasun egokituko modalitatean. Komunikaziorako espazio sinkronorako aukera emateak jarduera aukera ugari egiteko modua emango du: edukien azalpena, talde-lanak, kasuen ebazpena, zalantzak argitzea, tutoretzak eta laguntza, etab. Bideokonferentzietan… Continue Reading →
Ikastaro hau trinkoa izan da, aldaketa asko ekarri ditu, ahalegin handia eta berritzeko gaitasuna eskatu diguna unibertsitate komunitatea sortzen dugun guztioi. Erronka zail eta konplexu bati egin diogu aurre, baina ikusi dugu elkarrekin lan eginez gainditu egin daitekeela, horrela egin… Continue Reading →
Hasteko, bereizi egin behar da online hezkuntza eta urrutiko premiazko irakaskuntza. Covid-19ak larrialdi egoera sortu du eta horrek eskatu du hezkuntza erakundeek egoera horretan berehalako erantzuna eman beharra. Premiazko erantzunak dira. Egungo egoeran bideragarrienak direlako hautatzen dira, aurrez aurreko irakaskuntzari… Continue Reading →
Normaleak ikasgelako (eta bidioetako) azalpenak diapostibekin egindako aurkezpen batekin laguntzen ditugu. Gehienetan diapositiba horiek testus beteta egoten dira, guri klasea ematen laguntzen digute eta ikasleek apunte bezela erabiltzen dituzte. Hala ere, aurkezpen mota hauek ez diete ikasleei laguntzen landu nahi… Continue Reading →
© 2024 Aprender para enseñar — Powered by WordPress
Theme by Anders Noren — Up ↑