Badator Enpleguari eta Gazteriari buruzko jardunaldia!

El Correo eta Deusto Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Gazte Up-era, Enpleguari eta Gazteriari buruzko 2. Jardunaldira. Ostiralean, martxoaren 18an, 9:20etik 13:30era izango da, Deustuko Unibertsitaren Auditorioan.

jord

9:20 h – Inaugurazioa.

9:30 h –Mahai-ingurua. Ikasle gazteak solasean arituko dira Lanbideko zuzendari nagusia den Adolfo Alustizarekin eta BBKren Gizarte Ekintzako zuzendari Leire Aragónekin.

10:30 h –Hitzaldia. Tontxu Campos doktoreaDeusto Entrepreneurship Centerreko zuzendaria.
«Ekintzailearen bidea: ezagutza, esperientzia eta lan handia».

11:00 h – Kafea.

11:30 h – Hitzaldia / Lantegia. Ana Santos,Eventosferaren sortzailea. «Linkedin eta gizarte-sareak, erabilera eta ospe onak».

12:00 h – Ekintzaileen mahai-ingurua. Lau ekintzaile gaztek beren esperientziaren berri emango dute.
· Montse Fernández (Techabouten sortzaileetako bat eta kudeatzailea)
· Fernando Bacaicoa (Educa.eduren sortzaileetako bat)
· Alberto Díez (SMT Social Media Technologiesen arduraduna)
· Alberto Medrano (The Humans Networken sortzailea)

13:00 h – Hitzaldia / Lantegia. Jon TorradoLin3s-ko ITen arduraduna eta GAMERS WALKen sortzaileetako bat. «Teknologia berrien erabilera enpresa bat sortzeko».

13:30 h – Itxiera

Izen-ematea doan hemen