Badator Enpleguari eta Gazteriari buruzko jardunaldia!

El Correo eta Deusto Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Gazte Up-era, Enpleguari eta Gazteriari buruzko 2. Jardunaldira. Ostiralean, martxoaren 18an, 9:20etik 13:30era izango da, Deustuko Unibertsitaren Auditorioan.

jord

9:20 h –聽Inaugurazioa.

9:30 h –Mahai-ingurua.聽Ikasle gazteak solasean arituko dira Lanbideko zuzendari nagusia den聽Adolfo Alustizarekin eta BBKren Gizarte Ekintzako zuzendari聽Leire Arag贸nekin.

10:30 h –Hitzaldia.聽Tontxu Campos doktorea,聽Deusto Entrepreneurship Centerreko zuzendaria.
芦Ekintzailearen bidea: ezagutza, esperientzia eta lan handia禄.

11:00 h –聽Kafea.

11:30 h –聽Hitzaldia / Lantegia.Ana Santos,Eventosferaren sortzailea.聽芦Linkedin eta gizarte-sareak, erabilera eta ospe onak禄.

12:00 h –聽Ekintzaileen mahai-ingurua.聽Lau ekintzaile gaztek beren esperientziaren berri emango dute.
路聽Montse Fern谩ndez聽(Techabouten sortzaileetako bat eta kudeatzailea)
路聽Fernando Bacaicoa聽(Educa.eduren sortzaileetako bat)
路聽Alberto D铆ez聽(SMT Social Media Technologiesen arduraduna)
路聽Alberto Medrano聽(The Humans Networken sortzailea)

13:00 h –聽Hitzaldia / Lantegia.Jon Torrado,聽Lin3s-ko聽ITen arduraduna eta聽GAMERS WALKen sortzaileetako bat.聽芦Teknologia berrien erabilera enpresa bat sortzeko禄.

13:30 h –聽Itxiera

Izen-ematea doan hemen