2017an jaio zen «Naiz Fit», Donostiako campuseko Innogune berrikuntza eta ekintzailetza zentroan lan egiten duen neurketa adimenduneko teknologien Europako merkatuko euskal konpainia liderra. Aritz Torrek eta Borja Cembrerok, Bilboko campusean ADE+Derecho taldeko ikasle izandakoak, sortua, arropa-tailak online egiaztatzeko sistema iraultzaileak nazioko eta nazioarteko 40 marka baino gehiagoren erosteko prozesua hobetzea lortu du, besteak beste, Desigual, Moschino, El Ganso, Silbon, Boglioli Milano eta Alberta Ferrettirena.
Teknologia disruptibo horri esker, gorputzeko 21 neurri baino gehiago konbinatzen dituzten bi algoritmorekin funtzionatzen duena, erabiltzaileek jakin dezakete zein den euren proportzioetara ondoen egokitzen den neurria. Nahikoa da zure datuak ematea altuera, pisua, adina, sexua eta jantzia doitzeko lehentasunati buruz. Segundotan, Naiz Fit-ek jantzien gorputz-morfologia eta fittinga aztertzen ditu, eta bezero bakoitzarentzat neurri egokiena aurkitzen du.
Orain, retailaren sektorea konkistatu eta bost urtera, modak itzultze ratio handiei eta hornidura kateko arazoei aurre egin behar dien une honetan, Naiz Fitek adimen artifizialaren esparrura egin du jauzi, MySize tailaje sektoreko erraldoian integratuta.
Merkataritza elektroniko omnikanaleko plataforma eta IA bidezko neurketa-soluzioen hornitzaile israeldar horrekin elkartuz, zalantzarik gabe, gaitasun teknologikoak bateratzearen eta merkatu-kuotak sendotzearen aldeko apustua egiten du, bezeroei itzulketak murrizteko eta online eta offline erosketa-esperientzia hobetzeko produktu- eta soluzio-zorro zabalagoa eskainiz: «Gure egungo bezeroek onura nabarmenak izango dituzte Naiz Fit eta MySize elkartzearen ondorioz. Enpresa horrek Nasdaqen kotizatzen du, eta munduko txikizkako handienetako batzuentzat balio duen irismen globala du. FirstLook Smart Mirror bezalako produktu osagarriak eskaintzen ditu. Gure merkataritza elektroniko puruko bezeroek eta arropa hibridoen txikizkariek aukera izango dute beren negozioaren ekonomia hobetzeko irtenbide-zorro onena eskuratzeko», adierazi du Borja Cembrerok.
Gainera, nahiz eta bi enpresek indarrak batu taldeak konbinatzeko eta nazioarteko hedapen baten buru izateko, Naiz Fitek hazten jarraituko du Euskadin duen egoitzatik. Izan ere, laster «Smart Catalogue» merkaturatuko du, modaren industriako produktu- eta diseinu-taldeei beren bildumen plangintza eta diseinua merkatu guztietan optimizatzen laguntzea helburu duen irtenbidea, denbora errealean informazio gehiago emanez.
Informazio gehiago: El Referente y Crónica Vasca.
Leave a Reply