Sormen tailerra Durangoko San Jose Jesuitakeko ikasleekin

Aurreko ostiralean, ekainaren 3an, Durangoko San Jose Jesuitak Ikastetxeko batxilergoko lehen mailako ikasleen  bisita jaso genuen.

Garbiñe HenryUniversidad de Deustoko berrikuntza eta ekintzailetzako zuzendariak unitatearen aurkezpena egin ondoren, ikasleekin irudimena eta sormena lantzeko dinamika batzuk egin ziren.

Elene Susperregi Telletxeak gidatu zuen tailerra, Iraide Aramberria Abaitua eta Iraia Markaida lan taldeko kideen laguntzarekin. Tailer honetan ikasleek talde txikitan egin behar izan zituzten dinamikak, sormenaz gain talde lana sustatuz. Ikasiz eta ondo pasatuz goiz eder bat igaro genuen!

Mila esker Durangoko San Jose Jesuitak Ikastetxeari bisitarengatik eta laster arte!