Enlarge SEAS: Formakuntza saioak Lisboan

Enlarge SEAs proiektuaren lehenengo formakuntza Saioa Lisboan izan da maiatzak 14-17 egunen artean. Bertan, Portugal, Malta, Chekiar Errepublika eta Espainako eskola anitzetako irakasleak eta zuzendaritza taldeko-kideak Solasaldi Literario Dialogiko (SLD) eta Talde Elgarreragileak (TE) hobeto ezagutzeko bildu dira, hezkuntza jarduera arrakastatsu horiek haien eskoletan martxan jartzeko helburuarekin. Ebidentzia zientifikoetan oinarritutako hezkuntza eskaitzeko ilusioa eta gogoak nagusi izan dira lehenengo formakuntzan.

Saio honetan elkarrizketa berdintasuna izan da ardatz, eta honi esker hezkuntzako profesionalek haien zalantzak partekatu dituzte. SDL eta TE funtzionamenduaren inguruko detaile guztiak ezagutzeko aukera izan dute partehartzaileek. Horretarako oinarrizkoa izan da formakuntza programa zientzian oinarritutako formakuntza teorikoa eta eztabaidarako espazioak konbinatu izana. Azkenik, Hezkuntza Jarduera Arrakastatsuak inplementatzen duen Lisboako eskola bat bisitatu dute 16 parte hartzaileek, lehenengo formakuntza saio honi amaiera berezia emanez.