DeustoForum: La Europa de las Culturas

DeustoForum organiza la conferencia «La Europa de las culturas«, impartida por D. Josep Ramoneda, filósofo y analista de la actualidad política, social y cultural.

Esta conferencia se enmarca dentro del ciclo «Miradas a Europa«, cuyo objeto es abrir un espacio de reflexión sobre el futuro de la Unión Europea desde distintas perspectivas: política, económica, social, cultural,… de la mano de personalidades y líderes de opinión en esos campos.

Día: jueves, 17 de enero

Hora: 19:00 horas

Lugar: Biblioteca-CRAI. Universidad de Deusto (Campus de Bilbao)

¿Cómo inscribirse?

Aforo limitado. Se ruega confirmar la asistencia enviando un email a: deusto.forum@deusto.com. ——————————-

DeustoForumek «La Europa de las culturas» hitzaldia antolatu du. Hitzaldia Josep Ramoneda jaunak emango du, filosofo eta gaurkotasun politiko, sozial eta kulturaleko aztertzaileak.

Hitzaldi hau «Europari begira» zikloaren barruan kokatzen da. Ziklo honen helburua da Europar Batasunaren etorkizunari buruzko hausnarketa egiteko espazioa irekitzea, hainbat ikuspegitatik: politikotik, ekonomikotik, sozialetik, kulturaletik, … eremu horietan aditu eta iritzi lider direnen eskutik.

Eguna: osteguna, urtarrilaren 17a.

Ordua: 19:00ak

Lekua: Deustuko Unibertsitateko Liburutegia (Bilboko campusa)

Toki kopuru mugatua.

Adierazi joateko asmoa edukiz gero: deusto.forum@deusto.es.