DeustoForum: “¿Por qué Europa? ¿Por qué su crisis?”

DeustoForum organiza la conferencia “¿Por qué Europa? ¿Por qué su crisis?” impartida por D. Josep Borrell, ex-Ministro de Obras Públicas, Transportes y Medio Ambiente (1991-1996) y ex-Presidente del Parlamento Europeo (2004- 2007).

Esta conferencia inaugura el ciclo “Miradas a Europa” cuyo objeto es abrir un espacio de reflexión sobre el futuro de la Unión Europea desde distintas perspectivas: política, económica, social, cultural,…, de la mano de personalidades y líderes de opinión en esos campos.

Día: miércoles, 12 de diciembre

Hora: 19:00 horas

Lugar: Biblioteca-CRAI. Universidad de Deusto (Campus de Bilbao)

¿Cómo inscribirse? Aforo limitado. Se ruega confirmar la asistencia enviando un email a: deusto.forum@deusto.com.

——————————-

DeustoForumek “¿Por qué Europa? ¿Por qué su crisis?” hitzaldia antolatuko du. Hitzaldia Josep Borrell jaunak emango du, Herri Lan, Garraio eta Ingurumeneko ministro ohiak (1991-1996) eta Europako Parlamentuko presidente ohiak (2004-2007).

Hitzaldi honen bidez, “Europari begira” zikloa inauguratuko da. Ziklo horren helburua da Europar Batasunaren etorkizunari buruzko hausnarketa egiteko espazioa irekitzea, hainbat ikuspegitatik: politikotik, ekonomikotik, sozialetik, kulturaletik…, eremu horietan aditu eta iritzi lider direnen eskutik.

Eguna: asteazkena, abenduaren 12a

Ordua: 19:00ak

Lekua: Deustuko Unibertsitateko Liburutegia (Bilboko campusa)

Toki kopuru mugatua. Adierazi joateko asmoa edukiz gero: deusto.forum@deusto.es.