Noticias y Eventos

BBVA busca candidatos/as para su departamento de Finanzas Corporativas

***¡ Atención al cambio de aula!***

El próximo 18 de noviembre el BBVA llevará a cabo una presentación a estudiantes y titulados/as de la Universidad sobre Corporate Finance. La presentación correrá a cargo de Mario Pardo, con 13 años de experiencia en el sector.

• Lugar: Aula 016 – Edificio Centenario. Universidad de Deusto (Campus de Bilbao)
  • Hora: 15:30-17:00

Toda la información facilitada por la entidad nos ha llegado en inglés, así que así os la transmitimos a continuación.

Corporate Finance (M&A)
Corporate Finance provides its clients with a global service in mergers and acquisitions
including acquisitions, divestments, privatizations, fund raising, search for strategic partners
and public tender offer advisory.
We are looking for:
• Top-class undergraduates with strong analytical skills and attention to detail
• Team players with a strong work ethic
• Ambitious and motivated students
• Hard-worker and committed students

We offer:
• An opportunity to work in a challenging and dynamic atmosphere, in one of the leading
M&A advisors to Spanish and LatAm companies in national and cross-border transactions
(#1 M&A Advisor in Spain) (1)
• Internal training programs
• Competitive compensation: fixed salary + variable + benefits
• Position based in Madrid but working at international levels

For internship and analyst roles please send your CV and university qualifications to:
trabajaconnosotros@grupobbva.com
Indicate in your email “Corporate Finance”

¡Mucha suerte a quienes os animéis a participar!