Emprendeus IV: Tu Empresa en Internet

Deusto Entrepreneurship Centre y Bizkaired te invitan a la cuarta jornada de Emprendeus. (Ver jornadas anteriores: Emprendeus I, Emprendeus II Emprendeus III)

Con el siguiente titulo: TU EMPRESA EN INTERNET se tratará de la mano de Ismael Torralba, Gerente de la empresa DENOCHEYDIA, las tecnologías aplicadas al marketing de tu empresa, teniendo en cuenta y haciendo especial hincapié en los siguientes temas:

• Páginas WEB
  • Social media
  • Diseño
  • Programación
  • SEO
  • Foros
  • Marketing online

¿Cuándo? Miércoles, 22 de mayo a las 10.00 h.

¿Dónde? Aula Ingenio ( piso 3, 310), del Edificio de Ingeniería, Universidad de Deusto, Campus Bilbao. Ver mapa

Confirma tu asistencia aquí: Emprendeus IV

———————————————————————————————————————————————

Emprendeus IEmprendeus II eta Emprendeus III jardunaldien ondoren Deusto Entrepreneurship Centre eta Bizkaired-ek, laugarren jardunaldira gonbidatzen zaitu.
Isamael Torralbaren  (DENOCHEYDIA erakundearen kudeatzailea) eskutik ZURE ENPRESA INTERNETEN izeneko saioa izango dugu. Bertan, Ismaelek zure erakundearen marketinean aplika daitezkeen teknologiak azalduko ditu, hurrengo gaiak azpimarratuko ditu:

• 2.0 salmenta gakoak
  • Social media
  • Diseinua
  • Programazioa
  • SEO
  • Sare sozialak
  • Foroak
  • Online Marketina

Noiz? Asteazkena, maiatzaren 22an goizeko 10.00etan.

Non? Ingenio gelan (hirugarren pisua, 310), Ingenieritza eraikinean, Deustuko Unibertsitatean, Bilboko Kanpusa. Mapa ikusi
Zure sarrera hemen lortu dezakezu: Emprendeus IV