Deskribapena

2014ko irailaren 26tik 27rako gauean gertakari erabakigarri bat gertatu zen Mexikoren historia hurbilean: Guerrero estatuko Ayotzinapako Eskola Normaleko 43 ikasle indarrez desagertarazi eta sei pertsona erail zituzten, euretatik hiru ikasleak. Gertakari historiko horiek erabat markatu dute Ayotzinapa herriko bizimodua eta zauri irekia da herritarrentzat.

DeustoForum MEDIA

Conferencia DeustoForum. Carlos Martin Beristain: “Derechos Humanos y convivencia en México. Reflexiones a partir de la masacre de 43 estudiantes en Ayotzinapa”