La primera globalización, José Angel Achón Insausti

globalización

Maiatzak 08 | 19:00

Lekua: San Telmo Museoa

Libre, jarleku guztiak bete arte

José Angel Achón Insausti, Deustuko Unibertsitateko Humanitate eta Giza Zientzien fakultateko dekanoordea

Hizkuntza: euskarazko aldibereko itzulpena egongo da.

San Temo Museoak Elkanoren mundu-birari programazio zikloa eskainiko dio 2018an. 2019an 500 urte beteko dira Juan Sebastian Elkano nabigatzaile getariarrak lehen mundu-bira abiatu zuela. Datorren urtean hitzordu askok urteurren hori gogoratuko duten arren, San Telmo Museoak aurten ere, programazio ildo bat eskaini nahi izan dio mugarri historikoari, besteak beste, Elkanoren bizitzan, mundu-biran eta horrek gizartearen eraldaketan izan zuen eraginean sakontzeko.

Elkano zikloari buruzko informazio gehiago

Antolatzailea: San Telmo Museoa

08 de mayo | 19:00 | San Telmo Museoa Ver en Google Maps

• Idioma: En castellano
  • Entradas: Libre hasta completar aforo

José Angel Achón Insausti es Vicedecano de la Facultad de Ciencias Sociales y Humanas de la Universidad de Deusto.

Idioma: habrá traducción simultánea a euskera.

A partir de 2018 el museo dedicará una programación a la vuelta al mundo de Elcano. En 2019, se van a cumplir 500 años desde que el navegante getariarra Juan Sebastián Elcano inició la primera vuelta al mundo. El año que viene numerosas citas recordarán esa efeméride, pero el Museo San Telmo ha querido dedicar parte de la programación del 2018 al hito histórico, organizando actividades para profundizar, entre otros, en la vida de Elcano, en la vuelta al mundo y lo que ésta supuso en la transformación de la sociedad.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude