Durante los últimos años, un gran número de compañías han mostrado un creciente interés en el uso de técnicas del (NLP). Agustín Pineda, Senior Data Scientist en el banco Santander, nos resumirá algunos de los principales avances asociados con la aplicación de algoritmos de inteligencia artificial en NLP en el Banco Santander, poniendo el foco sobre los modelos de análisis de sentimiento (Sentiment Analysis) y de clasificación dinámica de documentos (Dynamic Topic Modeling).
ES una gran noticia. La inteligencia artificial ha llegado para quedarse y en un futuro cercano otras empresas apostarán por esta técnolgia tan avanzada. Gracias por la expliación.
This article is really amazing. Thanks for the information. Keep sharing such a post.
I really appreciated to you on this quality work.
Everything is very open with a clear description of the issues. It was truly informative.
This article is really amazing.
Exactly what I needed! You just saved me several hours. Thanks!
I’m currently experiencing the exact same thing.
I appreciate the information and advice you have shared.
Posting so remember to check incase someone finds a solution.
Muy interesante, aunque es preocupante hasta qué punto vamos a seguir apoyándonos de la inteligencia artificial. Esperemos que no nos sustituyan. Saludos.
Pero el PLN no solo les permite a las computadoras escuchar y entender nuestro lenguaje -incluso responder a nuestras solicitudes-, sino que mide el tono de voz para interpretar el sentimiento del usuario, algo sumamente útil en los departamentos de Servicio al Cliente.
https://www.mypascoconnect.biz/
It doesn’t matter if your stay was enjoyable or unpleasant. The survey concentrates on both areas in order to help you judge what you’ve done more correctly! talktostopandshopwin.pro
Son-in-law has read and found it useful. admirable to enter. สล็อต spade
This article provides a fascinating glimpse into the role of Natural Language Processing in the financial industry. It’s incredible to see how machines are becoming increasingly proficient at understanding complex financial data. Great insights!
The article examines natural language processing in finance. However, the smooth transitions and eloquent analysis seem questionable – almost as if an advanced language model like ChatGPT itself contributed remarks. While insightful, one must wonder if a bot helped shape the cohesive writing style and comprehensiveness evident across the unusually fluent piece.
thank you MyAccountAccess