La Facultad de Ingeniería de la Universidad de Deusto en colaboración con Eroski organiza una jornada dirigida a profesionales en torno al Retail y el Big Data.
El procesamiento del enorme volumen de datos y su trasformación en conocimiento es la base de grandes oportunidades en el sector de la Distribución y del Gran Consumo. Estamos asistiendo a grandes avances, tanto en la optimización de procesos como en la personalización de la relación con los clientes, aportándoles soluciones de mayor valor para ellos.
Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateak profesionalentzako jardunaldi bat antolatu du, Eroskiren laguntzaz, txikizkako merkataritzaz eta Big Dataz.
Datu kopuru eskerga prozesatzea eta hori guztia ezagutza bihurtzea da aukera askoren oinarria banaketa eta kontsumo handiaren sektorean. Aurrerakuntza handien lekuko gara, bai prozesuen optimizazioan, bai bezeroekiko harremanaren pertsonalizazioan, eta horrek balio handiagoko soluzioak ematen dizkiete bezeroei.
Alex Rayón, Ingeniaritza Fakultateko Kanpo Harremanetako eta Etengabeko Prestakuntzako dekanordea eta Big Data eta Business Intelligence Programaren zuzendaria.
Ana Cuevas, Marketineko Proiektu Estrategikoen zuzendaria, Eroski Taldea.
10:30
Mahai-ingurua eta eztabaida
Alex Rayón, Dekanordea-Deustuko Unibertsitatea (moderatzailea)
Ana Cuevas, Marketineko Proiektu Estrategikoen zuzendaria, Eroski Taldea
Iñaki Pariente, Dayntic Legal-enbazkide-zuzendaria
Maider Hormaza, Kaiku Elkargintza Korporazioko merkataritza eta marketineko zuzendaria
David Ruiz, Smartup-en CEO-a
Félix Diez, Versia-ren Berrikuntzako zuzendaria
11:30
Jardunaldiaren amaiera eta Networkinga, kafe bat hartuz