Próxima conferencia. Cardenal Pedro Barreto Jimeno, S.J: «Una Amazonia para toda la Humanidad»

Cabecera html- Amazonia (2)
 Día | Eguna: 9 de mayo de 2019 | 2019ko maiatzak 9.
 Hora | Ordua: 19:30-21:00.
Idioma | Hizkuntza: Castellano | Gaztelera.
 Lugar | Lekua: Salón de Grados | Gradu Aretoa.
 Dirección | Helbidea: Edificio Central de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko Eraikin Nagusia (Bilbo). Ver mapa | Mapa ikusi.

Inscripción | Izena ematea (Aforo limitado | Toki kopurua mugatua)

El cardenal Pedro Barreto Jimeno, S.J., Arzobispo de Huancayo (Perú), Vicepresidente de la Conferencia Episcopal Peruana y Vicepresidente de la Red Eclesial Panamazónica (REPAM), explicará los retos y desafíos que se han evidenciado en este proceso de preparación hacia el Sínodo Panamazónico. Un sínodo focalizado en la Amazonía, en sus 7 millones y medio de km2, donde habitan más de 300 comunidades indígenas, más de 240 lenguas y toda la problemática socio ambiental que la rodea.

No obstante, la ecología no debe ser solamente integral para esta zona en particular, sino para las poblaciones indígenas de todo el mundo, ya que también se refleja en la problemática de los diversos países. Por todo ello, el desafío es tomar conciencia de que la Amazonía es para toda la humanidad.

Pedro Barreto Jimeno kardinalak (S.J.), Huancayoko (Perú) artzapezpikuak, Peruko Apezpikuen Konferentziako presidenteordeak eta Eliz-Sare Panamazonikoko (REPAM) presidenteordeak, Sinodo Panamazonikokorako prestakuntza prozesuan agerian jarri diren erronkak azalduko ditu. Sinodoak Amazonia hartu du ardatz, 7 milioi eta erdi km2 hartzen dituen lurraldea, 300 komunitate indigenaren bizilekua, 240 hizkuntza baino gehiagoren kabia, eta haren inguruko gizarte eta ingurumen arazo konplexuen gertalekua.

Dena den, ekologiak ez du soil-soilik inguru berezi honetarako balio behar, mundu osoko herrialde indigena guztietarako baino, arazoa herrialde guztietan islatzen baita. Horregatik guztiagatik, erronka bat dugu: Amazonia gizateria osoarentzat dela jabetu beharra.