Próxima conferencia. Diego García-Pinzón: «Logros y desafíos del sistema inter-americano de Derechos Humanos»

Diego Rodríguez-Pinzón
Washington College of Law (American University)

Día | Eguna:
15 de marzo de 2017 / 2017ko martxoaren 15a
 Hora | Ordua: 19:00
 Lugar | Lekua: Auditorio | Entzungela
 Dirección | Helbidea: Edificio Central de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko Eraikin Nagusia (Bilbo). Ver mapa | Mapa ikusi
 Inscripción| Izen-ematea*:
Rellenar formulario | Formularioa
*Aforo limitado. Es imprescindible inscribirse para poder asistir al acto. Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.
 Contacto | Harremanetarako: 94 413 90 20

El Sistema Interamericano de Derechos Humanos ha realizado avances notables en los últimos años, pero la Comisión y Corte Interamericanas de Derechos Humanos sigue teniendo grandes desafíos en la actualidad. Diego Rodríquez Pinzón, Co-Director de la Academia de Derechos Humanos y Derecho Humanitario del Washington College of Law de la American University, abordará en su conferencia temas como el rol del Sistema Interamericano en situaciones de transición a la paz y a la democracia y el afianzamiento del estado de derecho, o el papel de la Comisión y la Corte Interamericanas de Derechos Humanos frente al ámbito constitucional nacional en los últimos años y, el énfasis especial en las comunidades excluidas y marginadas de esa región del mundo. Asimismo presentará cuáles son los retos actuales del Sistema, cómo está abordándolos y fortaleciendo los mecanismos para realizar su tarea de supervisión y qué puede esperarse en el futuro próximo.

Giza Eskubideen Sistema Interamerikarrak aurrerakuntza nabarmenak egin ditu azken urteotan, baina Giza Eskubideen Batzorde eta Gorte Interamerikarrak zeri ekin handiak ditu oraindik ere. Diego Rodríguez Pinzónek, Giza Eskubideen Akademiako eta American University-ko Washingtongo Zuzenbide Fakultateko  Giza Eskubideetako zuzendarikideak, hainbat gai jorratuko ditu hitzaldian: Sistema Interamerikarraren rola bakerako eta demokraziarako trantsizio egoeretan, eta zuzenbide estatua sendotzea, edo Giza Eskubideen Batzordearen eta Gorte Interamerikarren papera konstituzio nazionalen aurrean azken urteotan; eta munduaren eskualde horretako talde zokoratu eta baztertuetan bereziki.  Horrekin batera, Sistemaren erronkak zeintzuk diren ere azalduko du, zelan ari den arazo horiei aurre egiten eta mekanismoak sendotzen, ikuskaritza zeregina betetzeko, eta zer itxaron daitekeen etorkizunari begira.