Conferencia | Hitzaldia. Mario Iceta: «Amoris Laetitia: Necesidad de un nuevo discernimiento para el futuro de la familia»

icetagavicogogeascoamarioMario Iceta
Obispo de Bilbao / Bilboko gotzaina

Día | Eguna: 02/06/2016
 Hora | Ordua: 19:00
 Lugar | Lekua: Sala Ellacuria | Ellacuria Aretoa
 Dirección | Helbidea: Biblioteca CRAI de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko CRAI Liburutegia (Bilbo). Ver mapa | Mapa ikusi
 Inscripción| Izen-ematea*Rellenar formulario | Formularioa *Aforo limitado. Es imprescindible inscribirse para poder asistir al acto. Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.
 Contacto | Harremanetarako:  94 413 90 20

En el pasado mes de abril el papa Francisco presentaba la exhortación apostólica post-sinodal Amoris Laetitia. En este documento se «quiere confirmar con fuerza no el “ideal” de la familia, sino su realidad rica y compleja» a través de un lenguaje realista y cercano, que trata de orientar pastoralmente a las parejas y a las familias para que vivan el mensaje del Evangelio desde el amor misericordioso de Dios Padre. En este extenso escrito, que consta de 325 números, el Pontífice invita a mirar con ojos comprensivos todas las situaciones por la que atraviesan las familias, especialmente las más dolorosas. Igualmente, no recomienda que se haga una lectura apresurada del mismo, ya que “Podrá ser mejor aprovechada (…) si la profundizan pacientemente parte por parte o si buscan en ella lo que puedan necesitar en cada circunstancia concreta”.

D. Mario Iceta, Obispo de Bilbao, realizará con nosotros una lectura e interpretación de la exhortación de la que destaca “que con ella el Papa ha rescatado el sentido más profundo del amor y la vida”.

Joan den apirilean aurkeztu zuen Frantzisko aita santuak Amoris Laetitia sinodoaren ondorengo aholku apostolikoa. Dokumentu horretan honakoa egin nahi da: “sendo baieztatu, ez familiaren ‘ideala’, baizik eta bere izaera aberatsa eta konplexua”, hizkuntza errealista eta hurbila erabiliz, bikoteei eta familiei pastoraltzako orientazioa eman, Ebanjelioaren mezua bizi dezaten, Jainko Aitak maitasun errukiorrez maite dituela jakinik. Idazki luzea da, 325 zenbakikoa. Bertan, familiek izaten dituzten egoera guztiak, mingarrienak bereziki, begi errukiorrez begiratzeko gonbidapena egiten digu Aita Santuak. Era berean, ez du gomendatzen idazkiaren irakurketa arina egitea; izan ere, “hobeto aprobetxatu ahal izango da (…) pazientziaz sakontzen bada, zatika, edo egoera jakin bakoitzean behar izan dezaketena bilatzen badute”.

Mario Iceta Bilboko apezpiku jaunak gurekin egingo du testuaren irakurketa eta interpretazioa. Hauxe azpimarratzen du: “honekin, Aita Santuak maitasunaren eta bizitzaren zentzurik sakonena berreskuratu du”.