Próxima conferencia. Daniel Carreño: «La última revolución»

f70d37a2-1b67-44bf-bbe6-667bee1598a2

Daniel Carreño Presidente y CEO de General Electric España | General Electric Españako presidente eta CEOa

Día | Eguna:
30 de mayo de 2017 |  2017ko maiatzak 30
 Hora | Ordua: 09:30
 Lugar | Lekua: Faculty Club
 Dirección | Helbidea: Edificio de la Comercial de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko La Comercial Eraikina (Bilbo). Ver mapa | Mapa ikusi
 Inscripción| Izen-ematea*:
Rellenar formulario | Formularioa
*Aforo limitado. Es imprescindible inscribirse para poder asistir al acto | Leku kopuru mugatua.
Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.
 Contacto | Harremanetarako: 94 413 90 20

Con la digitalización el mundo afronta una de las mayores revoluciones de su historia, y no hay actividad o sector que vaya a poder permanecer inalterable. Y es que la maduración de tecnologías como el «Big Data», el «Internet de las cosas», la impresión 3D, la robótica, la inteligencia artificial o la realidad virtual, entre otras, está transformando los modelos de negocio, las reglas de juego y la competitividad de las empresas.
Daniel Carreño, Presidente y CEO de General Electric (GE) España, nos explicará cómo GE está abordando la mayor transformación de sus 125 años de historia para convertirse en la primera compañía industrial digital.

Digitalizazioa dela eta, munduak historian izan duen iraultzarik handienetakoari egin behar dio aurre; eta ez dago jarduera edo sektorerik aldatu barik geratuko denik. Izan ere, “Big Data”, “gauzen interneta”, 3D inprimaketa, robotika, adimen artifiziala edo errealitate birtuala, besteak beste, aldatzen ari dira enpresen negozio ereduak, joko arauak eta lehiakortasuna.
Daniel Carreño General Electric (GE) Españako presidente eta CEOak azalduko digu zelan ari den GE bere 125ko historiako aldaketarik handienari aurre egiten, industria digitalaren esparruko lehenengo konpainia bihurtzeko.

logo-vector-bbva

Patrocina | Babesten du