Conferencia – Hitzaldia: Roberta Alexander. Ciclo Opera Bihotzetik zikloa.

Cabecera html- Roberta Alexander

D铆a聽|聽Eguna: 4 de diciembre 2018 | 2018ko abenduak 4.
Hora | Ordua: 19:00-20:30.
Idioma | Hizkuntza:聽Se ofrecer谩 servicio de traducci贸n simult谩nea del ingl茅s |聽Aldibereko itzulpen zerbitzua eskainiko da ingelesetik.
Lugar | Lekua: Sala Ellacur铆a | Ellacuria Aretoa.
聽Direcci贸n | Helbidea: Planta -1 de la Biblioteca CRAI de la Universidad de Deusto (Bilbao) | Deustuko Unibertsitateko CRAI Liburutegiko -1 solairua (Bilbo).
Ver mapa | Mapa

Inscripci贸n | Izena ematea(Aforo聽limitado. Toki kopurua聽mugatua)

La estadounidense聽Roberta Alexander,聽聽muy apreciada como soprano l铆rica en roles de Mozart y Puccini, adem谩s de interpretar regularmente 贸pera contempor谩nea, mantiene una gran actividad en recitales de c谩mara y en oratorios y obras sinf贸nicas. Canta habitualmente en el Festival de Glyndebourne, Metropolitan Opera, Royal Opera House, Covent Garden, y los teatros de Mil谩n, Berl铆n, Hamburgo, Viena, Z煤rich y Venecia y tiene una extensa discograf铆a.
Roberta Alexander聽ofrecer谩 la segunda conferencia del ciclo Opera Bihotzetik, con una reflexi贸n sobre su trayectoria musical y profesional, de la mano del editor y cr铆tico musical Luis Gago.
Roberta Alexander聽soprano liriko estatubatuarrak, Mozart eta Pucciniren roletan estimu handia duenak, opera garaikideko lanak interpretatzeaz gain, ganberako errezitaldi eta oratorio eta lan sinfonikoak ere interpretatu ohi ditu maiz. Hainbat tokitan kantatu ohi du: Glyndebourne-ko jaialdian, Metropolitan Operan, Royal Opera House-n, Covent Garden-en, eta Milan, Berlin, Hanburgo, Viena, Zurich eta Veneziako antzokietan. Eta diskografia zabala du.
Roberta Alexander-ek eskainiko du Opera Bihotzetik zikloko bigarren hitzaldia. Aurretik, haren ibilbide musikal eta profesionalaz hausnarketa egingo du Luis Gago editore eta musika-kritikariak.

The following two tabs change content below.

DeustoForum

DeustoForum es un espacio para la discusi贸n y reflexi贸n, que recoge las charlas y conferencias de personalidades que han pasado por la Universidad de Deusto